

A Z generáció influenszerek és brandek világában él, ahol a brand, mivel mindenkinek van, akár több is, szinte már elértéktelenedett. Nehezen ragadták meg a srácok a témát, aztán mégis egy nagyon izgalmas beszélgetés kerekedett ki belőle: a Jézus brand személyre szabott, a szívedet szólítja meg, a neveden szólít. (Ézs: 49:1, Ézs. 43:1.)

Heroizmus (hősiesség) helyett a közösségi erő; és egy esemény, amely a szabadság útján elkísér, generációkomfortos, de üzenete nem a Z generációs igényekhez igazodik, hanem az Istentől kapott látáshoz. Bali Mónika fenti vonalak mentén invitálta kerekasztal-beszélgetésre Molnár Lúciát, a River marketingvezetőjét, szerkesztőt, Süveges Dániel, az iFeszt vezetőjét, az Omega Miskolc Gyülekezet lelkipásztorát, és időnként mikrofonvégre kapta a River Social Média munkatársát, Kovács Hannát is.
Hangolódj!

Miért olyan ijesztő az átlagosság? És mit mond ezekről a Jézus brand? Miért nem olyan népszerűek köreikben a modern kori hithősök? Lesznek még szerintük modern kori Pál apostolok? – kapunk válaszokat.

A George Barna Intézet – Institute for Faith&Culture – kutatási központ (360 intézettel partnerségben), legújabb reprezentatív felmérésének néhány adatára is reflektáltak vendégeink, kollégáink:
Hitelesség az egyik kulcs az identitáskeresésükben – kifejezni, kimondani azt, h kik ők valójában, az öndefiníció nehézséget okoz a Z Gen-nek.
Bár online generáció, értékelik a személyes kapcsolódást, 54%-uk számára fontosabb, mint a digitális.
Számukra a moralitás inkább szubjektív kérdés.

Evangélium frappánsan: “Mi elrontottuk, Ő megoldotta, és bízunk Benne, hogy majd megoldja.”


Ki tudjátok mondani, hogy BÜSZKE VAGYOK MAGAMRA? – Nem meglepő válaszaik is megerősítik egyedi teremtettségünket és vezettetésünket.

Megbecsülés vagy elismerés? “Ha a teljesítményt kitesszük az asztalra, azt, amit el lehet ismerni, akkor a DICSŐSÉGET KINEK ADJUK? Problémába ütközünk.”

”A kereszténység nem teljesítmény, hanem szív alapú kultúra.”